Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

@Cosmopolitan

Σήμερα κάθησα πρώτη φορά στα θρανία του πανεπιστημίου όχι ότι είμαι φοιτητρια απλώς πήγα με τις φίλες μου στο πανεπιστήμιο μιας από αυτές. :) To θέμα είναι ότι ήθελα να μοιραστώ την πρώτη μου εμφάνιση σε περιοδικό και ελπίζω οχι τελευταία :P Το περιοδικό κυκλοφόρησε πριν κάτι βδομάδες (Τεύχος Δεκεμβρίου) και εγώ είμαι στη στήλη "Αναγνώστρια του μήνα", η οποία περιλαμβάνει τη φωτογραφία και τη μίνι συνεντεύξη μου. Ευχαριστώ Cosmopolitan :)

Και για πες
Αυτή την περίοδο διαβάζω για να ξαναδώσω Πανελλήνιες και ελπίζω του χρόνου να περάσω στην Πληροφορική, στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Όταν έχω ελεύθερο χρόνο, βγαίνω με τις φίλες μου, κάνω βόλτες και πηγαίνω σινεμά ή σε κάποια ενδιαφέρουσα έκθεση. 
Τον τελευταίο μήνα:
Διάβασα: Τη Φάρμα των ζώων, του Τζορτζ  Όργουελ. Γέλασα με: Τις φίλες μου. 
Θύμωσα με: Τον εαυτό μου. 
Αγόρασα: Ένα ζευγάρι μπότες. 
Ονειρεύτηκα: Μια άλλη ζωή για μένα. 
Δοκίμασα: Να αλλάξω κάποιες κακές συνήθειές μου.    Ξενέρωσα: Με τη συμπεριφορά του πρώην μου. 
Είδα: Την ταινία Το άρωμα, και μου άρεσε πολύ. Ερωτεύτηκα: Το Παρίσι. 
«Δεν μπορώ να κρατήσω κακία σε κάποιον για πολύ καιρό».  
Ένα Cosmo girl μάς βάζει στη ζωή του. 

Musical hall 
Μου αρέσουν πάρα πολύ τα μιούζικαλ και έχω ιδιαίτερη αδυναμία στο Moulin Rouge. Παρόλο που αποφεύγω να βλέπω μια ταινία ξανά και ξανά, αυτή θα μπορούσα να τη βλέπω συνέχεια.
Εco friendly
Προσέχω καθημερινά το περιβάλλον. Κάνω ανακύκλωση, σβήνω πάντα το φως όταν βγαίνω από το δωμάτιο, βγάζω το φορτιστή από την πρίζα, δεν σπαταλάω το νερό και κλείνω πάντα τις ηλεκτρικές συσκευές από το διακόπτη τους.
Θα ήθελα να μοιάσω στη μαμά μου γιατί: Δεν το βάζει κάτω.
Τσακώνομαι με την κολλητή μου όταν: 
Αργεί στα ραντεβού μας.
Για να με κερδίσει κάποιος με την πρώτη ματιά: 
Πρέπει να έχει χιούμορ. Αυτό μου δείχνει ότι είναι γενικά ευχάριστος.
Oh, boy 
Έχω πέσει χαμηλά για να μείνει κάποιος κοντά μου, και δεν είμαι περήφανη γι’ αυτό.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου